Alpha lipid SDII & LifeLine

Jom jadi geng jajaSD2 :)

Khamis, 4 April 2013

Carb-Bal (Carbo Blocker)


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog JAJA ini. Lai...lai....wah datang lagi....panas...panas...produk baru dari New Image....Hari ini jaja ada berita yang sangat baik untuk anda semua yang sedang mencari-cari penyelesaian kepada masalah berat badan anda. InsyaAllah kami akan dapat selesaikan masalah anda. Produk ini sangat sesuai untuk orang yang nak kurus tapi tak boleh tinggalkan nasi. Penyelesaian yang jaja maksudkan ialah Carb-Bal (Carbo Blocker). Dengan Carb - Bal anda masih boleh ambil nasi untuk kurus.


Produk Paling Hangat masa kini Carb Bal (Carbo Blocker boleh halang darah kita daripada serap karbohidrat atau nasi yang kita makan). Yang pasti makan nasi tapi tak gemuk. Tapi jaja nak pesan pada anda semua bahawa wajib minum ALPHA LIPID SD2 jika nak bakar lemak-lemak lama. Ini adalah kerana tugas Carb-Bal untuk halang karbohidrat yang kita baru makan, tapi tak boleh bakar lemak-lemak lama. So tugas Alpha Lipid SD2 yang bakar lemak tu. Sangat-sangat sesuai untuk yang ada masalah penyakit kencing manis kerana dapat kurangkan gula dalam badan.

Untuk maklumat lanjut sila taip "CARB-BAL" dan sms ke 012-3579708 SEKARANG!!!!. Stok adalah sangat TERHAD jangan tunggu lama-lama... Siapa cepat dia dapat.

From Fat To Cun!!

Jaja
Manager
Nz New Image

H/P : 012-3579708

Carb-Bal (Carbo Blocker)

Tiada ulasan:

TERJAWABKAH PERSOALAN ANDA?