Alpha lipid SDII & LifeLine

Jom jadi geng jajaSD2 :)

Khamis, 27 Jun 2013

Puasa Dengan SD2


Diam tak diam kini dah pun masuk bulan Syaaban diikuti pula Ramadhan. Tentu sekarang ni ramai yang berpuasa sunat atau pun puasa ganti. Apa-apa pun saya pasti pembaca ingin mengetahui cara-cara mengamalkan Slim Diet 2 ketika berpuasa. Janga...n risau disini saya akan terangkan cara-cara pengambilan Slim Diet 2 ketika berpuasa:

Kaedah Pertama:
• SD2 - 2 skup dan ambil sahur seperti biasa
• SD2 - 2 skup ketika berbuka sebelum mengambil juadah.
• SD2 - 2 skup sebelum solat Tarawih
• SD2 - 2 skup sebelum tidur.

Kaedah Kedua:
• SD2 - 3 skup sebelum bersahur
• SD2 - 3 skup ketika berbuka iaitu sebelum mengambil juadah
• SD2 - 2 skup sebelum tidur.
*Pastikan sehari ambil 8 skup SD2 dan amalkan pemakanan seperti yang dicadangkan sahaja.

Walaupun niat berpuasa bukan untuk kurus namun saya pasti puasa sambil mengamalkan Slim Diet 2 amat berkesan dalam membantu penurunan berat badan. Bagi yang masih tercari-cari produk penurunan berat badan buatlah pilihan dengan tepat dan pantas. Mengapa hendak bertangguh lagi.Produk Slim Diet 2 amat berkesan dan paling penting selamat. Tak sampai 2 bulan saja lagi untuk kita bergaya pada Hari Raya Aidil Fitri nanti. Jika ikut peraturan yang ditetapkan 12kg pasti turun dalam masa 3 bulan. Buktinya saya sendiri. Dulu sebelum mengamalkan Slim Diet 2, berat saya 87kg kini selepas 6 bulan berat 75kg.Malah bagi mereka yang tiada masalah dalam kesihatan penurunan lebih banyak dari saya. Kuasa tindakan ditangan anda. Bertindaklah dengan pantas demi kesihatan diri kerana obesiti adalah pengundang pelbagai penyakit

Tiada ulasan:

TERJAWABKAH PERSOALAN ANDA?