Alpha lipid SDII & LifeLine

Jom jadi geng jajaSD2 :)

Khamis, 3 Disember 2015

AMALAN MAKAN KETIKA BERDIET

Amalan mengambil makanan ketika berdiet...



Saya sering ditanya Soalan ini...

Ketika ambil Alphalipid SD11, bolehkah kita ambil Nasi?

Memang ini merupakan soalan yang paling "hot" setiap kali saya berjumpa pelanggan yang ingin membeli produk Alphalipid SD11..Ini kerana nasi merupakan makanan utama rakyat Malaysia, jadi meninggalkan nasi memang sesuatu yang amat susah untuk di lakukan.
Untuk permulaan , ketika mengambil produk Alphalipid SD11.ini, saya sarankan kalau boleh kurangkan pengambilan karbohidrat seperti nasi, mee, roti dan minuman manis..
Lebih baik kalau tinggalkan buat sementara..

Nilai Karbohidrat yang anda boleh ambil sehari ialah 35g sahaja.

Kenapa anda kena berpantang Karbohidrat?
Dengan menghadkan pengambilan karbohidrat,badan akan mula membakar lemak di badan anda sebagai bahan api yang digunakan untuk anda membuat kerja seharian dan ia akan menyebabkan berat badan anda akan menyusut.

dan dalam masa yang sama, anda mesti mengambil lebih protein seperti daging, ayam dan ikan bagi menambahkan otot anda supaya tidak lembik.

Paling penting ialah anda tidak boleh berlapar , ini kerana jika anda lapar metabolisme anda akan menurun dan pembakaran.
lemak anda menjadi lambat, ini punca utama kenapa ramai orang tidak berjaya menurunkan berat badan dengan cepat.



Didalam Alphalipid SD11 terdapat ekstrak teh hijau yang akan membantu mencepatkan penurunan berat badan anda, selain dari itu setiap 2 scoop Alphalipid SD11 yang anda ambil mempunyai 10gm protein yang digunakan untuk keperluan harian anda.

Jadi ada 3 perkara Penting yang patut anda patuhi ketika mengambil Alphalipid SD11.

1. Elakan Karbohidrat
2. Makan makanan berprotein.
3. Jangan Berlapar

Dan bagi mempercepatkan lagi penurunan berat badan,anda boleh membuat senaman ringan seperti berjalan cepat,berbasikal dan berenang, ia akan membantu meningkatkan lagi metabolisme badan anda.
Berminat pm/sms/call : 0123579708 SEKARANG!!!!

Tiada ulasan:

TERJAWABKAH PERSOALAN ANDA?