Alpha lipid SDII & LifeLine

Jom jadi geng jajaSD2 :)

Jumaat, 12 Oktober 2012

ADAKAH ALSD2 SELAMAT UNTUK IBU MENGANDUNG DAN YANG BARU NAK CUBA PREGNANT!!!!!

 



Salam hormat untuk pembaca blog sd2jaslim.blogspot.com saya .....hari ini saya nak ceritakan betapa pentingnya seorang isteri sentiasa kelihatan cantik dan seksi di mata suami.. Kita amat bimbang sekali bila suami memandang wanita lain yang lebih cantik jelita dengan itu ramai para isteri sanggup berbuat apa saja untuk menarik perhatian suami kepada diri mereka. Tak kurang juga seringkali kita dengar yang sanggup mengamalkan ilmu-ilmu tertentu termasuklah yang bertentangan dengan agama untuk memastikan dirinya kelihatan cantik dan menggoda di mata suami.
Hakikat sebenarnya bagi memastikan diri tampil menarik dan berahi di pandangan suami, isteri hanya perlu bermodalkan apa yang ada pada tubuh badan mereka saja. Ini cara yang perlu anda lakukan. Ada yang menghabiskan wang beribu ringgit untuk rawatan kecantikan dan juga pelangsingan badan... Saya rasa tak perlu kita habiskan duit yang banyak semata-mata nak kuruskan badan.. Saya  ada jawapannya.. NAK TAHU TAK??
Dengan bermodalkan RM680 sebulan rasanya berbaloi kita cuba produk ALPHA LIPID SD2.. Ramai yang dah mencuba dan dapat turunkan berat badan dengan cepat dan selamat iaitu 5-10kg dalam masa sebulan sahaja.. YANG PALING UTAMA SEKALI DIET TANPA PERLU BERLAPAR.. Bila badan dah slim dan seksi tuh, ramai pulak pengguna-pengguna ALSD2 yang tiba-tiba mengandung.. tu yang paling best sekali.. yang dah lama tak dapat anak pun insyallah boleh pregnant bila lemak-lemak dah berkurangan dalam badan.. Kalau BERAT BADAN IDEAL, KITA AKAN LEBIH SUBUR DAN MUDAH MENGANDUNG!!!!!. Kalau dulu nak pakai baju tidur seksi pun rasa seksa.. badan gemuk, mood pun tak de.. Tapi bila BERAT BADAN DAH SLIM, SUAMI TENGOK KITA PUN ASYIK GERAM JERRR... hehehhehee.. betul tak?? pendapat saya, you all cubalah dulu tengok kesannya untuk sebulan.. pasti tak akan mengecewakan..... :))))
 Saya juga menerima banyak sangat pertanyaan ADAKAH ALSD2 SELAMAT UNTUK IBU MENGANDUNG DAN YANG BARU NAK CUBA PREGNANT.. JAWAPANNYA ADALAH: SELAMAT... Anda tak perlu risau.. Alpha Lipid SD2 adalah berasaskan protein soya sahaja.. takde ubat-ubat di dalamnya.. produk kita juga tidak perlu KKM pasal ALSD2 ni macam milo, susu.. bukan ubat.. hanya sebagai makanan tambahan sahaja.. Oleh itu, ia adalah selamat untuk mereka yang baru nak mengandung.. malah ibu mengandung pun boleh minum ALSD2, tapi saya rasa tak perlu lah.. membazir je minum ALSD2 pasal you all bila prengant pun nanti gemuk jugak hehehe.... apa yang perlu bila dapat tahu kita pregnant adalah lebih elok cuba amalkan ALPHA LIPID LIFELINE.. memang bagus sangat-sangat untuk ibu mengandung..!!!..
Untuk yang tak de masalah berat badan tapi nak cuba prengant pun elok diamalkan oleh kedua pasangan suami isteri... Oleh kerana banyak sangat testimoni mereka yang prengnat amalkan alpha lipid lifeline, saya nak kongsi disini, bila pregnant pun tak akan gemuk, perut je besar tapi badan still ada shape dan bertenaga.. kulit semakin cantik dan susah terkena penyakit.. baby keluar pun putih gebu dan cerdik sangat..!!!.. tak caya cubalah dan tengok hasilnya... (waaahhhh.... tiba-tiba saya pun  macam nak pregnant gak... heheheheee...)
Kepada rakan-rakan pembaca sekelian.. sekiranya ada dikalangan anda atau teman-teman anda yang badan dah tak seksi atau susah nak pregnant.. cubalah kongsi produk hebat ALPHA LIPID SD2 DAN ALPHA LIPID LIFELINE ini.. boleh hubungi saya segera.. JANGAN FIKIR LAMA-LAMA NANTI LAMBAT SEKSI..
Selamat Mencuba....boleh roge Jaja 012-3579708

Tiada ulasan:

TERJAWABKAH PERSOALAN ANDA?