Alpha lipid SDII & LifeLine

Jom jadi geng jajaSD2 :)

Rabu, 28 November 2012

Tak percaya jugak! Bohong la!!!!


Tak percaya jugak! Bohong la ...sume nak lakukan barang. Mari kite tengok pulak testimoni Manager kami Sdii Diet Sheen Casio. Nampak tak perubahan beliau.
 
 
 
 
Saya telah berjaya menurunkan berat badan saya dengan Alpha Lipid SD2 .....Walaupun target penurunan masih banyak tapi saya yakin dengan SD2 ,sehingga kini mampu menurunkan berat saya sehingga 11kg..Badan terasa lebih ringan berbanding dulu.. ...bila tengok gambar ..dahulu saya terlalu gemuk rupanya...hehehe...tapi dengan SD2...anda sendiri lihatkan perbezaannya.....!!! habis baju2 saya sekarang semua dah longgar....oleh kerana belum dpt berat yg saya impikan seperti masa zaman bujang2....so saya masih belum shopping baju lagi...pakai...la mana yg boleh saya selongkar...hehehehehee....

Anda ingin merasai penurunan seperti saya sila pm/sms/call/whatsapp saya ke 012-3579708 ....harga promosi menanti anda disamping khidmat diet susulan dalam masa anda mencuba produk ini..Saya juga sedang mencari pengedar baru untuk Alpha Lipid SD2 ... sambil mencuba sambil tambah pendapatan anda!!!!

...
Hubungi saya dan pengedar2 NZ sah kami : JAJA 012-3579708 @ Mohd Hamka Md Nasir 017-2765859 @ Ahmad Rusaidi 013-2088753

Pastikan produk yang ORIGINAL daripada kami!!!!

Like Page ini untuk Info yang lebih banyak tentang Alpha Lipid SD2:
https://www.facebook.com/pages/Alpha-Lipid-SD2/476828765668174?ref=hl

Tiada ulasan:

TERJAWABKAH PERSOALAN ANDA?