Alpha lipid SDII & LifeLine

Jom jadi geng jajaSD2 :)

Khamis, 7 Mac 2013

Berlapar Tidak Akan Menurunkan Berat Badan Anda


Alpha Lipid SD2

Berlapar Tidak Akan Menurunkan Berat Badan Anda

Antara kesilapan yang selalu dibuat oleh orang berdiet adalah menyangkakan berlapar akan dapat menurunkan berat badan. Anda tidak akan dapat menurunkan berat badan jika anda ...berlapar kerana anda akan makan lebih banyak dari biasa!
Bila anda berlapar, badan anda akan bertukar kepada mode lapar (survival mode) dan badan akan mengambil tindakan untuk menyimpan tenaga yang sedia ada dan menggunakannya secara efisyen supaya anda sentiasa mempunyai tenaga yang mencukupi semasa berlapar. Apabila berlaku begitu, metabolisma badan akan berkurangan, dengan erti kata lain tiada pembakaran lemak berlaku.

Selain daripada itu kemahuan untuk makan apabila anda berlapar akan meningkat. Contohnya apabila anda tidak mengambil sarapan, pada makan tengahari anda akan makan lebih banyak dari biasa. Secara logiknya bila ini berlaku adakah anda dapat kurangkan berat badan? makin meningkat adalah.. malah badan anda akan letih, tiada tenaga dan lesu sepanjang hari.
Oleh itu jangan lah sesekali berlapar untuk menurunkan berat badan. Ketahuilah cara yang betul jika anda ingin menurunkan berat badan.

Tahukah anda Program Diet Lengkap Alpha Lipid SD2 memerlukan anda makan untuk menurunkan berat badan?
Kat mana saya boleh dapatkan Alpha Lipid ni?

SMS/CALL/WHATSAPP KAMI SEKARANG  !!!
012-3579708 * jaja*( SELURUH MALAYSIA)
017-2765859 * hamka* ( JOHOR,PUTRAJAYA/CYBERJAYA )
013-2088753 *ahmad* (BANDAR BARU BANGI,KAJANG,SELANGOR)
019-6269260 *siti* (SELANGOR)
017-6366072 *wafi* (NEGERI SEMBILAN


Tiada ulasan:

TERJAWABKAH PERSOALAN ANDA?