Alpha lipid SDII & LifeLine

Jom jadi geng jajaSD2 :)

Rabu, 27 Mac 2013

denganMu aku tenang [opick]

Tuhan sentuh aku dengan cintaMu
Basuh rindu dendam hatiku
Berlari mencari diriMu
Terbata meraba di fatamorgana dunia

Tuhan ampun bila hamba terlena arungi sang hidup
Menangis tercenung nafsu butakan sang mata
Berlutut memohon Engkau ampuni sang jiwa

Lewati sepi lewati duka
Di kehidupan yang sementara
Di dalam bising di dalam tawa
Hanya denganMu aku tenang
Aku tenang

Berlari mencari terlempar tak pasti
Terbata meraba di fatamorgana dunia
Menangis tercenung nafsu butakan sang mata
Berlutut memohon Engkau ampuni sang jiwa

Lewati sepi lewati duka
Di kehidupan yang sementara
Di dalam bising di dalam tawa
Hanya denganMu aku tenang
Aku tenang
Aku tenang
Aku tenang

Munsyid : Opick [from Indonesia]
Pixels: Some pics belongs to their respective owners, while others from me.
*Say alhamdulillah, thanks to Allah!

Tiada ulasan:

TERJAWABKAH PERSOALAN ANDA?